Δελτίο τύπου για το τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Νέων Τεχνολογιών Ν. Καρδίτσας
Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η έναρξη των εργασιών του 3ου Φεστιβάλ Ρομποτικής και Νέων Τεχνολογιών, ενός θεσμού που αναδεικνύει το ταλέντο και τη δημιουργικότητα των μαθητών του Νομού μας. Η διοργάνωση φιλοξενήθηκε κατά την πρώτη ημέρα του Φεστιβάλ την Παρασκευή (24/6) στο αίθριο της Δημοτικής Αγοράς Καρδίτσας.
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, στηρίζοντας έμπρακτα τις καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις, συμμετείχε ενεργά μέσω του 2ου Γυμνασίου και του 2ου Γενικού Λυκείου Καρδίτσας. Η συμμετοχή υλοποιήθηκε υπό την επίβλεψη του εκπαιδευτικού Πληροφορικής, κ. Ιωάννη Γκατζή, σε συνεργασία με την υπεύθυνη της ομάδας «Robotics Karditsa», κ. Αγγελική Μπολτσή, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχία αυτής της γιορτής της τεχνολογίας.
Η πρώτη ημέρα του Φεστιβάλ ήταν αφιερωμένη στην ενότητα «Έξυπνες Πόλεις», με τη συμμετοχή μαθητών από σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και εκπροσώπων από το Γραφείο Νεότητας της Ιεράς Μητρόπολης.
Η Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, κ. Ελένη - Μαρίνα Ξυνοπούλου, στον χαιρετισμό που απηύθυνε, εξέφρασε τα θερμά της συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και στους διοργανωτές. Η κ. Ξυνοπούλου τόνισε την καίρια συμβολή της ρομποτικής στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και της ομαδικότητας, ενώ υπογράμμισε την επιτακτική ανάγκη να εφοδιαστούν οι νέοι με τις απαραίτητες δεξιότητες που απαιτεί το σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον.
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας δεσμεύεται να συνεχίσει να στηρίζει τέτοιες πρωτοβουλίες, οι οποίες αποτελούν «πύλη» για πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς, ενισχύοντας την εξωστρέφεια και την επιστημονική συγκρότηση των μαθητών μας.




